Afrikanskan – Pumpa pumpa


Igår kom maken hem med en present till mig. Philips Avent Isis pumpen… Jag ska på Ladies Night ikväll med vår resebyrå så jag måste pumpa för att lilleman ska få någon mat medans mamma är ute och slår klackarna i taket. Denna graviditet har varit jobbig för mig särskillt på slutet då jag enbart låg hemma och hade konstant ont så maken tyckte att nej nu måste du få ett par timmar utan ungar o man så pumpa för allt du äger för nu ska du ut.

 Än så länge har jag pumpat ut två flaskor á … Om jag inte missminner mig

Shit vet inte vad jag ska ha på mig. Tror det blir svart fodral och sjukt höga klackar. Får passa på nu när man inte har barn med sig ut. Annars får man väl aldrig klä upp sig till tänderna.

Nu ska jag sova lite så jag kan pumpa vidare om någon timme eller så.

1 thought on “Afrikanskan – Pumpa pumpa

Leave a comment