Nytt beroende


                                         
måste berätta om min nya fix idé. Har tryckt i mig två om dagen nu och under tiden som jag inte sitter med en i munnen så tänker jag inte på något annat. Nackdelen är väl att jag är lactos intollerant så ni förstår resultat av min överkonsumtion. Men oavsett så kan jag inte låta bli att trycka i mig en och annan per dag. Däremot så gjorde jag en upptäckt som inte var så glädjande. Min andra favorit magnus strut har tagit bort… Vad är detta, när inträffade detta? De borde skicka ut en förvarning så man kan köpa på sig ett lager innan glassarna tas bort.

Ikväll ska vi GRILLA… Min nya hobby, entrecote med klyftpotatis och grillade grönsaker. Katterna är traumatiserade efter besöket hos vetrinären så de ska få extra kärlek ikväll.

Gud vad livet känns underbart när det är fint väder.

Leave a comment